سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پالت پلاستیکی در کرج

 

پالت پلاستیکی در کرج

پارس پالت؛ 

مرکز فروش پالت پلاستیکی در کرج در تنوع بالا و قیمت مناسب با بهترین کیفیت

این مجموعه صنعتی انواع پالت های پلاستیکی مرغوب و با کیفیت را در ابعاد و اندازه های استاندارد در رنگ اورجینال تولید کرده و طبق نیاز مشتری در سراسر کشور و خارج از کشور نیز به فروش می رساند. پالت پلاستیکی های تولید شده در پارس پالت در ابعاد زیر به فروش می رسند:

1/ پالت پلاستیکی 15 * 120 * 100

2/ پالت پلاستیکی 15 * 120 * 80

3/ پالت پلاستیکی 15 * 100 * 70

4/ پالت پلاستیکی 15 * 90 * 60

5/ پالت پلاستیکی 15 * 130 * 110

این پالت های نامبرده از جنس مواد پلی اتیلن HDPE درجه یک ساخته شده و میزان تحمل بار متفاوتی دارند. پالت های از وزن 6/5 کیلو تا 20 کیلو که سردخانه ای هستند، موجود است. بدین ترتیب می توانید با توجه به میزان وزن کالا ها و محصولات خود ، مناسب ترین پالت پلاستیکی را نیز خریداری نمائید.

جهت خرید انواع مختلف پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه استاندارد به تعداد مورد نیاز خود می توانید با واحد فروش پارس پالت هماهنگی های لازم را نیز انجام دهید.

فروش پالت پلاستیکی در کرج

فروش پالت پلاستیکی در کرج، در مدل های پالت سبک و پالت مشبک مقدور است. این دو مدل پالت پلاستیکی با توجه به کاربرد مورد نیاز مشتری و میزان وزن باری که مد نظر اوست، مورد استفاده قرار می گیرند. فروش پالت پلاستیکی در کرج، در مرکز تولید و توزیع پالت پلاستیکی پارس پالت امکان پذیر بوده که به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. مشتریان محترم می توانند به صورت حضوری به آدرس پارس پالت واقع در جاده مخصوص کرج مراجعه کزده و یا در غیر این صورت با واحد فروش شرکت هماهنگی های لازم را انجام داده و سفارش خود را نیز ثبت نمایند.

خرید پالت پلاستیکی در کرج

همان طور که اشاره شده، جهت خرید پالت پلاستیکی در کرج فقط کافیست مشتریان به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کنند و یا از طریق تلفن و یا سایت هماهنگی های لازم را نیز انجام دهند. خرید پالت پلاستیکی در کرج همراه با کیفیت مطلوب این محصولات همراه بوده که بیشترین تاثیر را در افزایش خرید و تقاضای مشتریان نیز خواهد داشت.

قیمت پالت پلاستیکی در کرج

قیمت پالت پلاستیکی در کرج با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می گردد. کیفیت مواد اولیه، ابعاد و اندازه پالت، وزن پالت، سطح صاف یا مشبک بودن آن، رنگ پالت و... همگی منجر به تغییر در قیمت های پالت های پلاستیکی می شود. جهت دریافت قیمت پالت پلاستیکی در کرج می توانید با شماره تلفن 09129096159 - 09127951647 تماس حاصل نمائید.